Bosch omvormer BPT-S 3.68

Laatste reactie 25/02/2022 11:30 door wen
· Markeren als ongelezen
wen akkermans 5 maanden geleden geplaatst
Hallo , ik heb onlangs een Bosch omvormer BPT-S 3.68 gekocht . Heeft iemand ervaring met het instellen van deze  omvormer en of dit makkelijk te doen is  Volgens de gebruiksaanwijzing moet de met handgebaren gebeuren. En kan iemand mij vertellen op welke landnorm voor Nederland er ingesteld moet worden.  
Jan Huizinga 5 maanden geleden geplaatst
Zo dus.
reactie op @janhuizinga:
wen akkermans Dit had ik inderdaad al gezien ,maar op het filmpje wordt hij ingesteld met een kaart. 
5 maanden geleden

Beantwoorden

Rick de Wit 5 maanden geleden geplaatst
Wellicht even gewoon contact opnemen met (de helpdesk van) Bosch mbt je vraag. Wie weet kunnen ze je  prima verder helpen. 
Jeffrey Rous 5 maanden geleden geplaatst
In de handleiding die in vond staat ook dat je het met een laptop en ethernet kabel kan doen. Helaas zie ik in die handleiding geen tabel staan met alle landen en betreffende normen die te kiezen zijn, dus lastig te zeggen welke keuzes je zou hebben. Ik verwacht een NENxxxx of VDExxxx norm.  Hier staat van alles: http://www.bosch-solarenergy.de/en_au/bosch_se_serviceorganisation/kundendienst_1/produktinformationen_aus/produktinformationen_aus_2.html Country overview BPT-S 3 - 4.6 (PDF)
wen akkermans 5 maanden geleden geplaatst
Heren  Bedankt voor jullie reactie, Ik ga de omvormer over een aantal weken pas in bedrijf nemen . Ik zal jullie op de hoogte houden over de voortgang. Bedankt voor het meedenken. Gr Wen
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 23 February 2022 om 12:46
Aantal lezers 8
Aantal reacties 5