Service

Laatste reactie 18/08/2016 16:07 door Cathérine
· Markeren als ongelezen
Harald Hilbelink 5 jaar geleden geplaatst
Ik heb gezien dat je alleen met het betalen van €50,- de juiste advies krijgt, maar ik zie ook dat jullie bezig zijn met een betaalde advies service willen gaan beginnen. Kan ik dit binnenkort verwachten? Is nu nog onder constructie zie ik.


Ik heb namelijk alles gelezen; adviezen, product vergelijkingen etc etc en nu moet ik offertes aanvragen en dan gaat het moeizaam, wie kan ik vertrouwen en wie niet daar ben ik nog steeds niet uit.


Ik begin behalve jullie iedereen te wantrouwen, eerlijk gezegd!
Cathérine Minczeles 5 jaar geleden geplaatst
Hoi @haraldhilbelink

Ik begrijp je helemaal! Door een 'overload' aan informatie kun je er als het ware in verzuipen. Precies over hetgeen wat jij omschrijft hebben we aandacht proberen te vragen (https://fritts.nl/fritts-onderzoek-zonnepanelen-kopen-duurt-40-keer-langer-dan-nodig/ ). Daarom doet Fritts er alles aan om dit aankoopproces makkelijker en leuker te maken.

Leuk dat je onze website in de gaten houdt. Deze nieuwe dienst is sinds vandaag online! Als je er nu gebruik van gaat maken zul een van de eersten zijn :)

Ik ben erg nieuwsgierig naar jouw verhaal en wil je graag volgen in jouw koopproces. Mocht je hier interesse in hebben, neem ik graag contact met je op. Ik zal je een persoonlijk bericht sturen.
Harald Hilbelink 5 jaar geleden geplaatst
Hi Catherine, Bedankt voor je reactie. Ik wil dus nu gericht offertes gaan aanvragen en daar heb ik ook een lijstje van installateurs nodig maar telkens als ik dat wil doen dan krijg ik een fout melding, zou je daar naar kunnen kijken?


Daarnaast is het natuurlijk belangrijk dat ik met wat criteria de juiste installateurs ga vinden dus ben ik benieuwd of er ook een filter mogelijkheid erop zit maar dat zie ik wel als ik de foutmelding niet meer krijg.
Cathérine Minczeles 5 jaar geleden geplaatst
Hoi Harald,

Bedankt voor de melding en meedenken!


De programmeur is vandaag bezig om alle 'bugs' er uit te halen. Als het goed is werkt alles nu soepeltjes.


Over de filters gaat @lexschiebaan nog contact met je opnemen. Mocht je nog meer tips hebben, horen wij het graag. Deze kunnen ook in het board 'Fritts community uitleg' geplaatst worden.
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 16 August 2016 om 16:46
Aantal lezers 13
Aantal reacties 4